Thursday, December 28, 2006

نفیسه جونم من رو به ادامه ی یه بازی دعوت کرده . بازیش اینجوریه که باید 5 مورد از چیزایی که دیگران در مورد من نمیدونن رو بنویسم . خب من چیز مخفی زیاد ندارم برای همین 10 مورد می نویسم !البته به جز اون مواردی که گفتنش اصلا به صلاح نیست
1
من زبان انگلیسیم اصلا خوب نیست اما وقتی خیلی ناراحت میشم مخصوصا اگه گریه کرده باشم با خودم به این زبان حرف می زنم! اما نمیدونم چرا هنوز زبانم خوب نشده
!
1
اغلب اوقات بیش از اندازه رو راستم یعنی هر چی به فکرم میاد رو حتما می گم زیاد به این اعتقاد ندارم که بعضی چیزا رو نباید گفت و از این حرفا اما این باعث نمیشه که فکر کنی پس خیلی خوب من رو می تونی بشناسی یا شناختی حتی شما دوست عزیز
!!
1
سال سوم راهنمایی که بودم روز آخر مدرسه همه بچه ها گریه می کردن ، اما به نظر من هیچ دلیلی برای گریه کردن نبود ، مدیر مدرسه اومده بود کنار من و بهم می گفت توی خودت نریز گریه کن ! الانم در بیشتر مواردی که دیگران گریه می کنن من اصلا گریم نمیاد حالا نمیدونم خودم خودم رو درک نمی کنم و نمی فهمم که ناراحت شدم یا دیگران من رو درک نمی کنن
!!!
1
تعداد کسایی که ازشون متنفرم به تعداد انگشتای یه دسته : فرزاد حسنی ، نمی تونم بگم به دلایل سیاسی ! ، یکی از پسر خاله هام ! یه دختری از فامیلای دور و یه خاطره توی بچگی که اسمش رو نمیدونستم! و کسایی که به طور عجیبی دوستشون دارم هم به تعداد انگشتای یه دست دیگه هستن : مامان ،بابا ، خواهرم ،نفیسه و یکی از دوستان قدیمیم و تنها کسی که دو تا دوستش دارم مطمئنا فقط تویی
!!!!
1
دوست دارم هر روز طلوع و غروب خورشید رو ببینم اما خب این کار رو نمی کنم چون حتما دیونه میشم آخه من استعداد فوق العاده ای در دیونه شدن دارم
!!!!!
1
وقتی مضطرب هستم اگه کسی باهام حرف بزنه توجه که نمی کنم هیچی اصلا نمی شنوم که چی داره میگه! نوعی کری روانی
!!!!!
1
تنها جایی که افکار ناراحت کننده به اون شدت اذیتم نمی کنه تویِ حمومه ! نه این که وجود نداشته باشنا !البته به شرطی که آب سرد نباشه
!!!!!!!
1
هر وقت تلفنی با هر کسی که دوستش دارم حرف می زنم حتما وقتی قطع کردم گوشی تلفن رو می بوسم
!!!!!!!!
1
وقتی دارم می خندم نمی تونی مطمئن باشی که حالم خوبه اما اگه دیدی که گریه می کنم مطمئنا حالم خیلی بده
!!!!!!!!!
1
این یکی دیگه واقعا باعث شرمندگیه !! بعضی وقتا مثلا برای مدت 2-3 ثانیه اسمم رو فراموش می کنم و فکر می کنم تا یادم بیاد
!!!!!!!!!!
تموم شد. دیگه هر کی دوست داره میتونه بازی رو ادامه بده از نظر من مشکلی نیست

Comments:
akh joon! mano doost dare!
 
:) :x
 
چند دفعه باید بگم ضعف هاتو رو نکن ،این صداقتتو نشون نمیده بلکه نشانی از حماقته!
 
جالب بود
 
Post a Comment



<< Home