Friday, February 23, 2007

1
همیشه این اصول و قوانین فیزیکی اعصاب من رو به هم میریزن اما این اصل عدم قطعیت هایزنبرگ بخش وسیعی از اعصابم رو برای پیاده روی انتخاب کرده !بدیش اینه که وقتی با نتایج تجربی تطبیقش می دم کوچکترین اشکالی نمی تونم بهش وارد کنم . چه غم انگیز
1
اگه مجبور باشم بین زنده بودن خودم و تو یکی رو انتخاب کنم مطمئن باش زنده بودن تو رو انتخاب می کنم چون خودم رو بیشتر دوست دارم
1
بیشتر مسائل زندگی مثل توابع منطقی هستن ، آره یا نه
مثلا یا کسی تو رو می خواد یا نه ، حالت مابینی وجود نداره
حالا اگه این رو فهمیدی

Comments:
آره درسته که یا کسی تو رو می خواد یا نه ولی این یا ،یای انحصاری نیست ،یعنی ممکنه اولی یا دومی یا هر دوش با هم باشه .اگه فهمش سخته یه سری به مباحث جبر بول بزن
 
baba adame ghaeeyat khoobe ke!
 
امید خان حالا یا خودم این رو برات توضیح می دم که بهترین حالتشه یا زندگی
 
Post a Comment



<< Home