Tuesday, February 06, 2007

دل که رنجيد از کسي خرسند کردن مشکل است
شيشه بشکسته را پيوند کردن مشکل است
....................................................................................
پ.ن : الان دیگه به خودم می گم برو بابا برای کسی که لایق نیست چرا اصرار می کنی ؟ من که همیشه زندگیم پر بوده از حسن نیت کسی نمی فهمه به من چه ، هر چیزی تا یه زمانی ارزش داره ، این که آدمی از مرگ کسی خوشخال بشه دیگه باید تا تهش رفت ، بی خیال ، اقلا خدا جای حق نشسته ، من که هیچ وقت بد کسی رو ازش نخواستم الانم نمی خوام ، همه خوش باشند ، اما فکر نمی کنم هیچ وقت به خوشی من باشند ،انقدر سبکم که حتی می تونم پرواز کنم ، خدایا شکرت که اگه من نمی فهمم تو برام انقدر روشنش می کنی که حتی لایه لایه هاشم ببینم ، شکر

Comments:
che khoob ke enghadr sabok bali :)
 
خوبه
 
kash hame mesle to boodan ! ;)
 
باز رفتي بالا و بقيه رو جا گذاشتي.سبكي موند براي تو و حس گناه براي من.هيچ چيز اين وسط عوض نشد جز دل تو
 
Post a Comment



<< Home