Thursday, May 10, 2007

یادگاری
صدایی را می شنوم
نه هر روز و هر ساعت
هر لحظه ی این بی پایان
آن بیرون خبری نیست
صدای خودم است
این نفس های من است
که نفس نفس می زنند
باورم نیست
این قلب من است
که چنین خشمگینانه می تپد
این فکر من است
که هر نفس
نفست می گیرد
ببین چه سوغات آوردی
این جا خبری نیست
آن جا چه خواهد گذشت ؟
من مشغول پادشاهی ام
تو چه خواهی کرد ؟
تو بباف
من رشته خواهم کرد
من پر از یادم
می دانی خدا پاک کنش
را صرف تو نخواهد کرد
من این خط اتصال را
تا به ابد نخواهم برید
چه را پاک خواهی کرد ؟
............................................................................................................
پ.ن 1 : کسی داروی ترک اعتیاد به شکلات رو می شناسه من دارم از دست می رم
پ.ن 2 : من نمی خوام برم کنکور بدم مگه زوره آخه ! اونم 7-6 ساعت ، ای بابا کل اطلاعات من همش 1 ساعته

Comments:
از این به بعد پ.ن بذار .. خوب می شه
 
جواب پي ن 1 :: شكلات
ها ها ها
 
bara p n 1 az daste man kari bar nemiad ama ye makan e amn bara shokolatatoon soragh daram mese inke daran az dast miran be kol!!!!
 
dar zemn tarikh hichvaght oon roozio faramoosh nemikone ke to dar kamale fadakari rafti konkoor dadi oonam ye jaye door, oonam 7 e sob ,oonam 2 bar teye yek rooz! az taraf bashariyat azat mamnoonam!
 
oha inghadr kara dige mitoni bokoni mitoni biskoit bokhori ab bokhori beri wc asan bekhabi.....man ke hamin kararo kardam akharesham ghabol shodam!
 
ye ejbare.,ama be jast
 
Post a Comment



<< Home